انریکه: بارسا شانس اول قهرمانی لالیگاست

 

بارسلونا فردا در ورزشگاه سن مامش، اولین بازی فصل خود را برابر اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که نتوانست از سد اتلتیک در سوپرکاپ اسپانیا گذر کند و در مجموع با نتیجه 5-1 مغلوب این تیم شد، حالا با انگیزه ای مضاعف و برای شروع مقتدارنه لیگ، به مصاف میزبان خود خواهد رفت. 

لوئیس انریکه در آستانه این بازی به خبرنگاران گفت:" لیگی طولانی در پیش خواهیم داشت. یک شروع خوب، همیشه به یک تیم برای ادامه راه کمک می کند. ما مدافع عنوان قهرمانی و شانس اول قهرمانی این فصل لالیگا هستیم. سال گذشته این نظر را در مورد اتلتیکو که مدافع عنوان قهرمانی بود داشتم. 
راهی طولانی در پیش روی همه تیم هاست و هفته به هفته اوضاع می تواند تغییر کند. لیگی سخت و فشرده را پیش بینی می کنم و 3 یا 4 تیم به اعتقاد من شانس قهرمانی خواهند داشت." 

انریکه در مورد جدایی پدرو و کم بودن تعداد بازیکنان در لیست اصلی بارسلونا گفت:" در مورد پدرو کاری نمی توانستیم انجام دهیم. او می خواست از بارسلونا جدا شود و ما مجبور بودیم به این خواسته او احترام بگذاریم. 
در مورد کم بودن تعداد بازیکن باید بگویم که تا ژانویه نمی توانیم بازیکن جدیدی به لیستمان اضافه کنیم. آردا و ویدال از آن مقطع می توانند برای ما بازی کنند ضمن اینکه برای جانشینی پدرو نیز گزینه هایی را مدنظر داریم و در حال بررسی آنها هستیم."

سرمربی بارسا در مورد وضعیت نیمار و یوردی آلبا گفت:" پیشرفت نیمار روی کل تیم تاثیرگذار خواهد بود. شرایط او به گونه ای است که انگار پیش فصل را تازه شروع کرده است. او دچار یک بیماری ناخواسته شد اما حالا شرایطش بهتر است. آلبا هم وضعیت مناسبی دارد. اگر مصدوم نباشد، در تمام بازی ها می تواند مهره موثری برای ما باشد."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 8:18 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.